Müürilehe lugeja on aktiivne ja sotsiaalne, valdavalt kõrgharidusega (või on kõrgharidus omandamisel) nooruslik inimene. Väljaande sihtgrupi vanus jääb vahemiku 18-34 aastat, kuid leht kogub just viimasel ajal ka vanemate inimeste seas populaarsust. Müürilehe lugejaskond jaguneb meeste ja naiste vahel enam-vähem võrdselt.

Müürilehe lugeja armastab veeta aega sõpradega. Õhtuti ja nädalavahetustel kohtub ta sõpradega lokaalis või restoranis ja käib kontserdil või peol. Ta külastab vastavalt oma huvidele keskmisest enam kunstinäituseid, käib teatrietendustel ja kinos ja on avatud ka teistele kultuuri- ja meelelahutusvormidele. Müürilehe lugeja on keskkonnateadlik ja liikuva eluviisiga – autole eelistab ta linnaruumis liigelda jalgrattaga. Armastab reisida ja suhtleb vabalt ka ingliskeelses keeleruumis.

Müürilehe lugeja tarbib meediat meelsasti läbi veebiseadmete ja kasutab ka nutitelefoni. Suurema osa tarbitavast meediast saabki ta veebiseadmete vahendusel, kuid meelsasti ostab ta ka raamatuid ning cd- ja vinüülplaate. Müürilehe lugeja eelistab tarbida disainerkaupa ning väikeste brändide tooteid ja tellib kaupa ka interneti vahendusel.

Kultuuri- ja ühiskonnateadliku inimesena, on Müürilehe lugeja keskmisest analüütilisem ja reklaami suhtes kindlasti kriitilisem kui teised sihtgrupid. Sestap eelistame oma reklaamipoliitikas custom-reklaamlahenduste loomist, mis oleks kohandatud meie lugeja profiiliga ja kõnetaks teda huvitavamalt ja elavamalt kui tavapärased tüüplahendused. Müürileht hoiab teadlikult reklaami osakaalu lehes muu sisuga tasakaalus, et vältida üleliigse visuaalse müra tekkimist.