Eesti veebimeediasse on lisandunud viimasel ajal märkimisväärselt lahedaid pisi- ja nišimeediaid. Toome siinkohal välja kolm kõige värskemat ja huvitavamat.

Hilt

Hilt on disaineritepaari Matti Adoma ja Johanna Nurmi asutatud ingliskeelne elustiilimeedia, millele aitab kaasa kamp kirevaid stiliste, moearmastajaid ja melomaane. Hilt on eelkõige visuaalmeedia- ja audiopõhine, sisaldades heli kujul vestlusi ja pildikeskseid stiilipäevikuid mitmekülgsete inimestega meilt ja mujalt, kuid oma koht on ka muusika- ja moeuudistel. Kiidame ka Hilti põhjamaiselt puhast ja selget kujundusesteetikat.

www.thisishilt.com

The Frankly Speaking

The Frankly Speaking sarnaneb oma olemuselt veidi eelnevaga, kuid selle erinevusega, et proovib siduda stilistikat ja elustiili intervjuude abil inimeste erinevate subkultuuriliste eelistustega. Tartu Ülikooli semiootikatudengi Julia Ahtijaineni juhitav, samuti ingliskeelne veebileht on rohkem autorikeskne ja kultuurianalüütiline.

thefranklyspeaking.com

Tuvi on eestikeelne väljaanne, kus kohtuvad erinevad inimesed, erinevad mõtted, tunded, tähelepanekud, meenutused, uskumused, illusioonid ja tegelikkus. Tuvi levib küll veebis, aga on siiski pigem ette nähtud paberil katsumiseks. Tuvi on täpselt selline vihik, mis võiks aeg-ajalt pühapäeva hommikul köögiaknast kohvitassi kõrvale sirvimiseks sisse lennata. Hetkel saab Tuvi osta aga Tallinnast restoranist Aed ja teepoest Chado ning Rakverest Rakvere Teatri kohvikust.

www.tuvi.ee