Lulu Rouge – The Song Is In the Drum (Lulu Rouge Recordings, 2013)

Lulu Rouge on Taani elektroonilise muusika skenes üks hinnatumaid kooslusi, kuigi tuntuselt jäävad nad alla Trentemøllerile ja hetkel rahvusvaheliselt ilma tegevale Rangleklodsile. Lisaks omaloomingule on Lulu Rouge tuntust kogunud ka mitmete remix’idega, millest enamik on valminud kohalikele artistidele nagu Trentemøller, (kellega duo on ka koostööd teinud), Agnés Obel, Shanghai ja värvikas Fagget Fairys.

Lulu Rouge on Taani elektroonilise muusika skenes üks hinnatumaid kooslusi, kuigi tuntuselt jäävad nad alla Trentemøllerile ja hetkel rahvusvaheliselt ilma tegevale Rangleklodsile. Lisaks omaloomingule on Lulu Rouge tuntust kogunud ka mitmete remix’idega, millest enamik on valminud kohalikele artistidele nagu Trentemøller, (kellega duo on ka koostööd teinud), Agnés Obel, Shanghai ja värvikas Fagget Fairys.

Pärast viieaastast pausi on Kopenhaageni duo tagasi uue kauamängivaga. Kui eelmine – „Bless you” – oli kerge house’iliku kõlaga, siis seekord on tegemist millegi märksa tumedamaga. Kuigi melanhoolset muusikat on duo viljelenud varemgi, on nüüd jõutud külma ja tumeda atmosfääriga teisele tasandile, jäädes stiili poolest siiski truuks põhjamaiselt sügavale kõlale.

Rohkem kui pooled lood plaadil on valminud kollaboratsioonidena kohalike artistidega nagu Fanney Osk, Asbjørn, Alice Carreri, Tuco ja Annisette Koppel, kellest viimane on iseäranis tuntud oma tugeva vokaali poolest. Ehkki iga vokalist on omalaadne, moodustavad lood siiski ühtse terviku.

Kauamängiva esimene singel, Fanney Oski vokaaliga „Sign Me Out” on vast kõige popilikum lugu plaadil, mis hoolimata sellest on suutnud säilitada Lulu Rouge’ile omase joone. Samas on lugu natuke pealiskaudsem kui ülejäänud antud kauamängival. Albumi nimilugu „The Song Is In the Drum” on ambientse alatooniga downtempo sügava bassiga, olles albumil üks efektsemaid lugusid. Teised instrumentaalpalad – „Grey Heron Man” ja „Ghost Mosquitoes” – on aga suisa kõhedusttekitavad ja loovad sumedal kevadõhtul kuulates omapärase atmosfääri. Albumi viimane pala „Crazy Epilogue” paneb varasemale 50 minutile väärilise punkti.

Lulu Rouge’i uus kauamängiv võib olla küll põhjamaiselt karge ja külma kõlaga, kuid muusikanautlejat see plaat külmaks jätta ei tohiks.

Toeta vastutustundlikku ajakirjandust

Infoajastu ja sotsiaalmeedia levik on toonud endaga kaasa aina kiiremad, lühemad ja emotsioonipõhisemad tekstiformaadid ning sellega seoses ka süvenemisvõime kriisi. Nendest trendidest hoolimata püüab Müürileht hoida enda ümber ja kasvatada ühiskondlikult aktiivseid ja kriitilise mõtlemisvõimega noori autoreid ja lugejaskonda. Toimetuse eesmärk on mõtestada laiemalt kultuuri- ja ühiskonnaelu ning kajastada lisaks nüüdiskultuuris toimuvat. Väljaanne on keskendunud rahulikule, analüüsivale ning otsingulisele ajakirjandusele, mis ühendab endas nii traditsioonilised kui ka uuenduslikud formaadid. Sinu toetuse abil saame laiendada kajastatavate teemade ringi ja avaldada rohkem väärt artikleid.

Toeta Müürilehe väljaandmist:

SAMAL TEEMAL

Kreemikast – Õnn ja rõõm (2025)

Kreemikast – Õnn ja rõõm (2025)

Kreemikasti uues albumis on maailmavallutamise jõudu, soojust, elevust, kerget särinat, iha ilma vihata.
Meisterjaan – Meeleheina valvur (Õunaviks, 2025)

Meisterjaan – Meeleheina valvur (Õunaviks, 2025)

Meisterjaani uus album teeb põike traditsioonilisema helipildi poole, mis kõlab tema loomingu kontekstis iroonilisel kombel vägagi värskelt.
Sander Saarmets – Bleu Précieux (Glitch Please, 2025)

Sander Saarmets – Bleu Précieux (Glitch Please, 2025)

Sander Saarmetsa „Bleu Précieux” ei karda võtta omaks abstraktseid ja avangardseid kontseptsioone. Tulemuseks on teos, millesarnast annab elektroonilise muusika maastikul tikutulega taga otsida.
Müürileht