Kas oled lebanud kunagi voodis, külg külje kõrval oma armsamaga, teades, et kooseksisteerimine ei saa jätkuda?

Laulja ja laulukirjutaja Sharon Van Etten on. Artist taasloob end loomingu kaudu – Van Etteni muusikukarjääris on suhted läbiv teema –, ta ammutab varjudest jõudu ning mõistmist, mitte ainult poolmagusat pimedust. Album „Remind Me Tomorrow” on mõtiskelu minevikuvärinate üle, kus Van Etten loob süntpopi („Comeback Kid”), massiivsete trummide („Seventeen”) ning võimsa diapasooniga („Memorial Day”) pilte hetkedest, mil kaaslane on veel tulemata või juba käest libisenud.

Pealkirjade ning tempo põhjal meenutab lugude järjestus albumil Ameerika äärelinna lõbustusparki (Van Etten on originaalis ju Jersey Girl), kus määrdunud ning vettinud metallkonstruktsioonide vahel etendatakse suhtele omast peapööritust. Väljas on aga vahelduv pilvisus, kuna stiililt ning sisult on plaat hulga komplitseeritum kui tavapärane lahkuminekukogumik. Van Etten vestleb noorema iseendaga, pihib uuele silmarõõmule kibedaid saladusi, keelitab partnereid, aga tunneb vaatamata pettumustele ka kõikehõlmavat ootust. Viimast iseloomustab liiga-hea-et-olla-tõsi singel „Jupiter 4”, mis segab kuueminutilisse süntesaatorlikku romansiuima kokku shoegaze’i ja rokiballaadi omadused. Nagu albumi pealkirigi viitab, säilivad potentsiaalsed tulevikustsenaariumid, kuigi lootustes ollakse distantseeritud.