Tähelepanu: avatud on tootedisainikonkurss täiskasvanutele

AS Liviko korraldab tootedisainikonkursi, eesmärgiga leida viinale Viru Valge kogu pudelit ümbritsev kujundus. Limiteeritud koguses tootmisesse mineva eridisainiga pudeli kujunduse võitjat autasustatakse 1000-eurose preemiaga.


AS Liviko korraldab tootedisainikonkursi, eesmärgiga leida viinale Viru Valge kogu pudelit ümbritsev kujundus. Limiteeritud koguses tootmisesse mineva eridisainiga pudeli kujunduse võitjat autasustatakse 1000-eurose preemiaga.

„Usaldame ja imetleme Eesti disainerite loomingut ning leiame, et võimaluse võiksid saada ka tänapäeva talendid. Viru Valge on Eesti esindusviin ja nii tugev bränd, et julgeme selle kujundamise väljakutse ka laiale kunstnike ringile avada. Ka väga tunnustatud ja väärikad kunstnikud alates Paul Luhteinast on läbi aegade Viru Valge disainikonkurssidel osalenud. Konkursi võitja tõuseb Eesti ühe tuntuma toote disainerite väärikasse nimistusse,” ütles AS Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi.

Konkursile on osalema oodatud nii tunnustatud kunstnikud kui ka alles alustavad disainerid alates 18. eluaastast. Kavandite esitamise tähtaeg on 18. veebruar, konkursi tingimused ja reeglid leiab aadressilt www.viruvalgeleht.ee. Üks osaleja võib esitada mitu kavandit. Võitja kuulutatakse välja märtsis, võidutöö kujundusega Viru Valget hakatakse tootma kevadel.

Disaini- ja turundusekspertidest koosnev žürii valib esitatud kavanditest välja 20 finaali pääsevat tööd, mis pannakse konkursi veebilehele hindamiseks. Ekspertide žürii valitud võidutöö autor saab auhinnaks 1000 eurot. Lisaks võidutööle antakse välja 300-eurone eriauhind rahvahääletuse võitjale ning muid lisaauhindu. Eripreemiana pannakse välja kahele võistlusel osalejale erialane praktikavõimalus reklaamibüroos Age McCann ja pakendidisainiagentuuris Koor.

Toeta vastutustundlikku ajakirjandust

Infoajastu ja sotsiaalmeedia levik on toonud endaga kaasa aina kiiremad, lühemad ja emotsioonipõhisemad tekstiformaadid ning sellega seoses ka süvenemisvõime kriisi. Nendest trendidest hoolimata püüab Müürileht hoida enda ümber ja kasvatada ühiskondlikult aktiivseid ja kriitilise mõtlemisvõimega noori autoreid ja lugejaskonda. Toimetuse eesmärk on mõtestada laiemalt kultuuri- ja ühiskonnaelu ning kajastada lisaks nüüdiskultuuris toimuvat. Väljaanne on keskendunud rahulikule, analüüsivale ning otsingulisele ajakirjandusele, mis ühendab endas nii traditsioonilised kui ka uuenduslikud formaadid. Sinu toetuse abil saame laiendada kajastatavate teemade ringi ja avaldada rohkem väärt artikleid.

Toeta Müürilehe väljaandmist:

SAMAL TEEMAL

Uus Eesti Disain: ONEMANDUO
ONEMANDUO asutaja Martin Saar.
8 min

Uus Eesti Disain: ONEMANDUO

Disainiteadlikkus liigub positiivses suunas, väidab tootedisainer Martin Saar ja ONEMANDUO asutaja, kuid disaineri väärtustamises on endiselt pikk tee minna nii tarbijate kui tootjate teadvuses. Disaini hindamine võib aga olla laiemas plaanis suureks konkurentsieeliseks.
Tänavuse Viljandi folgi tunnuskujunduse loob disainer Janno Preesalu
XXIII Viljandi pärimusmuusika festivali tunnuskujundus
,
2 min

Tänavuse Viljandi folgi tunnuskujunduse loob disainer Janno Preesalu

Kujundusbüroos Bassein tegutsev illustraator ja graafiline disainer Janno Preesalu konkursitöö koosneb erinevate vabadust sümboliseerivate visuaalide kogumist, kus iga pilt räägib oma minilooo. „Lapseliku joonega joonistatud pildid on ülilihtsad ja kergesti jälgitavad ning ei koorma visuaaliga liigselt,“ selgitas…
Täna algas Kuldmuna 2015 konkurss
Visuaal (fragment): Kuldmuna 2015
,
1 min

Täna algas Kuldmuna 2015 konkurss

Tänasest võetakse vastu kandidaate 17. korda toimuvale loovusfestivalile Kuldmuna 2015, kus saavad tunnustuse läinud aasta parimad reklaamimaailma tegijad. Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) korraldatava konkursi auhinnagala toimub 6. märtsil Lennusadamas.
Müürileht