AS Liviko korraldab tootedisainikonkursi, eesmärgiga leida viinale Viru Valge kogu pudelit ümbritsev kujundus. Limiteeritud koguses tootmisesse mineva eridisainiga pudeli kujunduse võitjat autasustatakse 1000-eurose preemiaga.

„Usaldame ja imetleme Eesti disainerite loomingut ning leiame, et võimaluse võiksid saada ka tänapäeva talendid. Viru Valge on Eesti esindusviin ja nii tugev bränd, et julgeme selle kujundamise väljakutse ka laiale kunstnike ringile avada. Ka väga tunnustatud ja väärikad kunstnikud alates Paul Luhteinast on läbi aegade Viru Valge disainikonkurssidel osalenud. Konkursi võitja tõuseb Eesti ühe tuntuma toote disainerite väärikasse nimistusse,” ütles AS Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi.

Konkursile on osalema oodatud nii tunnustatud kunstnikud kui ka alles alustavad disainerid alates 18. eluaastast. Kavandite esitamise tähtaeg on 18. veebruar, konkursi tingimused ja reeglid leiab aadressilt www.viruvalgeleht.ee. Üks osaleja võib esitada mitu kavandit. Võitja kuulutatakse välja märtsis, võidutöö kujundusega Viru Valget hakatakse tootma kevadel.

Disaini- ja turundusekspertidest koosnev žürii valib esitatud kavanditest välja 20 finaali pääsevat tööd, mis pannakse konkursi veebilehele hindamiseks. Ekspertide žürii valitud võidutöö autor saab auhinnaks 1000 eurot. Lisaks võidutööle antakse välja 300-eurone eriauhind rahvahääletuse võitjale ning muid lisaauhindu. Eripreemiana pannakse välja kahele võistlusel osalejale erialane praktikavõimalus reklaamibüroos Age McCann ja pakendidisainiagentuuris Koor.