Informeeritud sootsiumile ei ole ilmselt uudis, et muidu fotograafina nime teinud Wolfgang Tillmans on viimastel aastatel ka muusika kallal nokitsenud. Kui niipidi vaadata, siis eks see kõik üks aparaatide värk ole, mis siin ikka üllatuda.

Plaadi esimene pala, mis on ühtlasi ka nimilugu, on valminud koostöös LA duoga Wreck and Reference, kes muidu vehivad teha metal’it, kasutamata ühtegi metal-muusika instrumenti. Sedakorda on välja kukkunud varajane EBM, mis omandab oma parimad atribuudid alles saksakeelsena, mistõttu seda armastatakse teinekord ka marsimuusika saatel toimuvaks saksakeelseks haukumiseks nimetada. Äratuntavalt saksapärane on ka pala „Completely Changed”, mis ei ole just kaugel Kraftwerki kõladest.

Nende lugude järel võib kahtlustavam vaim juba aimama hakata, mis juttu see lühialbum täpselt ajab. Nii otseses kui ka ülekantud tähenduses paistab, et kuulajale pajatatakse mehhaniseeritud liikumisviisidest. Seda on nii Mercedesega kruiisimine kui ka elektroonilise kehamuusika järgi tantsimine. Võib järeldada, et kukeseent Tillmans just väga ei kuula.

Ja et kõik oleks selgemast selgem, siis plaadi viimane träkk koosneb töötlemist saanud autoalarmist. Selle toel võiks püstitada ka hüpoteesi fotograafilise muusika võimalikkuse kohta – kui fotograafiale on ette heidetud vuajerismi, annab seda laiendada ka keskkonnahelide ülesvõtmisele. Paistab, et ka muusikuna on Tillmans jäänud fotograafiks.