Kuldmunale 2014 kandideerib üle pooletuhande võistlustöö

16. korda toimuvale loovusfestivalile Kuldmuna kandideerib sel aastal 549 tööd reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR- ning üritusturunduse kategoorias. Esmakordselt antakse välja loo- ja loovkirjutaja muna ning Titaanmuna parima ristmeedialahenduse loojale.


16. korda toimuvale loovusfestivalile Kuldmuna kandideerib sel aastal 549 tööd reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR- ning üritusturunduse kategoorias. Esmakordselt antakse välja loo- ja loovkirjutaja muna ning Titaanmuna parima ristmeedialahenduse loojale.

Kaader Kuldmuna 2013 galalt. Esiplaanil Der Tanki disainer Valter Jakovski.  Foto: Kuldmuna

Kaader Kuldmuna 2013 galalt. Esiplaanil Der Tanki disainer Valter Jakovski. Foto: Kuldmuna

„Turunduskommunikatsioonis toimetatakse aina enam paralleelselt mitmel ekraanil, kusjuures kesksel kohal on loo rääkimine,” tõi välja Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) juht Jüri Luud. „Kuldmuna konkursi selleaastaseks üllatajaks võibki pidada Titaanmuna eriauhinda, kus hinnatakse vähemalt kolme tegevusala esindaja koostööd ühes kampaanias. Reklaami kategoorias anname aga välja uue Loo- ja loovkirjutaja muna, mis tunnustab brändide julget ja kreatiivset loorääkimise kunsti kanalist olenemata,” lisas Luud.

Kõige enam esitati töid reklaami valdkonnas: kuld-, hõbe- ja pronksmunadele esitati kokku 228 tööd. Disaini kategoorias laekus 123 tööd ning digitaalse reklaami auhinda ihkab 92 tööd. Üritusturunduse kategooria tööde arv on 39, meedia 24 ning PR-kategoorias esitati Kuldmunale 15 tööd.

Noortekonkurss Pesamuna kogus sel aastal kokku 28 auhinnale kandideerivat tööd. 48 tunni jooksul tuli osalejatel seekord oma loovus proovile panna kampaania väljatöötamises, mis kutsuks üles osalema Euroopa Parlamendi valimistel.

16. Kuldmuna toimub järjepideva Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates aastast 1998, eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsioonilahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.

ETKAL on 2013. aasta kevadel asutatud Eesti üritusturundus-, reklaami-, meedia-, PR-, disaini- ja digiagentuuride ühine katusorganisatsioon. ETKAL-i eesmärkideks on turunduskommunikatsiooni valdkonna arendamine Eestis, sektori maine ja ühiste seisukohtade kujundamine ning huvide esindamine suhtluses avaliku võimu ja teiste osapooltega.

Toeta vastutustundlikku ajakirjandust

Infoajastu ja sotsiaalmeedia levik on toonud endaga kaasa aina kiiremad, lühemad ja emotsioonipõhisemad tekstiformaadid ning sellega seoses ka süvenemisvõime kriisi. Nendest trendidest hoolimata püüab Müürileht hoida enda ümber ja kasvatada ühiskondlikult aktiivseid ja kriitilise mõtlemisvõimega noori autoreid ja lugejaskonda. Toimetuse eesmärk on mõtestada laiemalt kultuuri- ja ühiskonnaelu ning kajastada lisaks nüüdiskultuuris toimuvat. Väljaanne on keskendunud rahulikule, analüüsivale ning otsingulisele ajakirjandusele, mis ühendab endas nii traditsioonilised kui ka uuenduslikud formaadid. Sinu toetuse abil saame laiendada kajastatavate teemade ringi ja avaldada rohkem väärt artikleid.

Toeta Müürilehe väljaandmist:

SAMAL TEEMAL

Eesti moedisaini väljapanek võitis teist korda International Fashion Showcase’i peavõidu
„Fashion Now: Estonia”. Kuraator: Tanel Veenre.
2 min

Eesti moedisaini väljapanek võitis teist korda International Fashion Showcase’i peavõidu

Eile, 16. veebruaril kuulutati Londonis pidulikul auhinnagalal välja International Fashion Showcase 2014 (IFS) võitjad. Teist korda järjest valiti 27 riigi hulgast parimaks Eesti väljapanek, mis on märkimisväärne tunnustus eesti moedisainile. Eestit esindasid…
Tallinn Music Week tuleb uue tunnusdisainiga
TMW 2014. aasta üldvisuaal. Allikas: TMW
2 min

Tallinn Music Week tuleb uue tunnusdisainiga

Festivali Tallinn Music Week pikaaegse kujunduspartneri, disainibüroo AKU juhtimisel on festivali tänavusest disainkontseptsioonist kujunenud ulatuslikum kunstiprojekt, mis kaasab rahvusvaheliselt tunnustatud tüpograafi Anton Kooviti kirjatüübi ja noore maalikunstniku Eleriin Ello töö.
Kuld- ja Hõbenõela nominendid on selgunud
Kriss Soonik kevad-suvi 2014.
3 min

Kuld- ja Hõbenõela nominendid on selgunud

Juba 16. korda välja antav moedisaini auhind Kuldnõel antakse üle Tallinn Fashion Weeki ajal Salme kultuurikeskuses 25. oktoobril toimuval Kuldnõela galal. Hõbenõel antakse Kuldnõela kõrval välja teist aastat.
Müürileht