Tänasest võetakse vastu kandidaate 17. korda toimuvale loovusfestivalile Kuldmuna 2015, kus saavad tunnustuse läinud aasta parimad reklaamimaailma tegijad. Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) korraldatava konkursi auhinnagala toimub 6. märtsil Lennusadamas.

Visuaal (fragment): Kuldmuna 2015

Konkursitöid saab esitada reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PRi ning üritusturunduse kategooriates. Lisaks kuulutataksee välja parim agentuur, premeeritakse parimat klienti ning üks legendaarne tegija pärjatakse elutööauhinnaga.

ETKALi juhatuse liige Tõnu Kõva: „Oleme teinud head ettevalmistustööd ja saanud Eestisse kohale ka tunnustatud väliseksperdid, kes töid hindavad.”

Konkursi eesmärk on väärtustada parimaid ideid ja loovlahendusi, sest need on äritulemuste saavutamisel aina olulisemad, kinnitavad mitmed põhjalikud uuringud.

Kuldmuna raames toimub ka Noortekonkurss Pesamuna, kus saavad mõõtu võtta kuni 28-aastased loojad. Konkursile saab registreeruda alates 9. veebruarist ja teema saavad kõik meeskonnad 26. veebruari hommikul.

Möödunud aastal kandideeris Kuldmunale kokku 549 tööd.

Kuldmuna toimub Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates 1998. aastast eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsioonilahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.

Töid Kuldmuna 2015 konkursile saab esitada 2.–26. veebruarini siin.