Kõige ägedam Minnesota osariigist pärit plaadifirma on tõenäoliselt Prince’i Paisley Park Records, mille alla koondusid tema ekstravagantsemad projektid.

★★★★☆

Vääriline nominent võiks olla ka techno-leibel Electric Music Foundation, mis esindab selliseid artiste nagu Brooklyni reivilegend Frankie Bones, saksa nüüdisaegse tantsumuusika võtmefiguur Thomas P. Heckmann või Haagist pärit raju happemeister Beverly Hills 808303. On väga hea meel näha nende nimede kõrval värske liitujana kodumaist produtsenti, plaadikeerutajat ja raadiosaatejuhti DJ Hot Dogi, kelle esmareliis toob kuulajateni neli hõõguvat palakest, mis on täis põnevalt põimitud elektritehtud helisid.

„JUN2KM” lajatab mõnusalt prõmmiva basstrummi, klõbiseva perkussiooni ja sumedalt mõmiseva acid’iga. Kõrvu jäävad kummitama sügava kõlaga süntesaatorivilksatused, mängulise meloodiaga elektriklaver ja nutikalt kasutatud heliefektid. Biidil on taga korralikult väänlev techno swing, kõik krõpsud-krapsud õiges kohas.

Electro funk’i meenutav „Rem Fun” kanaldab DMX Krew’ või Rude 66 loomingut ning selle madalamad sagedused võtaksid ka paksema plastakna või baarileti paneelid korralikult vibreerima. Klassikalise Belgia reiviskeene tunnusheliks olev tolmuimeja müra meenutav hoover-sünt mõjub vägagi nostalgiliselt – paneb mõne techno-veterani lausa härduma.

„Gen Freecs” ja „Lupa Kant” on samamoodi äärmiselt maitsekalt ja hoolega konstrueeritud rajad. Vana kooli trummimasinate müdisevad ja monotoonselt edasirühkivad löökriistad on loonud siin jõulise lõuendi, kuhu psühhedeeliast nõretav sündivoog saab maalida enda kurvilisi pintslitõmbeid.

Kuulajal on võimalik kogeda muusikalist ruumi, mis mõjub ühtaegu nii meditatiivselt kui ka energiliselt sütitavana. Ainus miinus on siin asjaolu, et lood lõppevad sama kiirelt ja järsult, kui need ka algavad.