Sel reedel, 14. juunil astub Tallinna klubis Kauplus Aasia live’iga üles Chicago analoogmuusik Beau Wanzer.

Illustratsioon: Beau Wanzer

Igapäevaselt molekulaarbioloogina leiba teeniva Beau Wanzeri on plaadifirmadest oma tiiva alla võtnud L.I.E.S., Rush Hour, Jealous God, Dark Entries ja Russian Torrent Versions, kus tumedaid saunde ja helimanipulatsioone pühaks peetakse. Säärast loomingut Wanzer peamiselt trummimasinate ja süntesaatoritega edastabki, saatjaks häirivad, kohati suisa joobnult kõlavad vokaalkatked, sünge atmosfääriga helipaletid ja rütmilabürindid. Wanzeri kõla on kujundanud tema varajased industriaalmuusika mõjutused ja armastus õudusfilmide vastu, mis sai alguse juba 3– või 4–aastaselt kogemata „The Exorcisti” vaadates. Väiksel määral muidugi ka veidrad kogemused tööpostilt, kui ta on pidanud töötama ruumides, kus teda ümbritsevad inimajusid täis külmkapid. Hoolimata sellest, et Wanzer ei pea end muusikuks, vaid klopsib lood enda sõnul kokku pigem katse-eksitusmeetodil ja vaatab, mis okeilt kõlab, on ta siiski nimi, mis kaasaegsest eksperimentaalsest muusikast rääkides meelde peaks jääma.

Beau Wanzeri live’i on DJna saatmas Londonis tegutsev eesti produtsent ja visuaalkunstnik Regret, kelle muusika vaatab mõjutustelt 80ndate pungi ja new wave’i poole, kuid teeb seda muidugi isiklikke regret wave’i reegleid jälgides. Soomest saabub plaadimasinate taha siinsele klubikülastajale juba tuttav Sansibar, kelle settides kõlab mutant-klubimuusika, Detroiti ja lääneranniku elektro ja futuristlik techno-bass ning kohalikest on esindatud veel Nikolajev, kes peab Beau Wanzerit üheks oma suureks mõjutajaks.

Üritus Facebookis.